10 Oct 2016

Kesäkuvaukset med huippukuvaaja

Ystikseni Jani kävi kesäpuolleen tykönäni kuvailemassa pariinkin otteeseen. Parempilaatuiset otokset löytyypi linkistä, nämä on mössöä koska kuvakaappasin. 
Vaikka itsekin olen valokuvausta jopa opiskellut ja työkseni kuvannut hiukan, ei mun kädessä kamera pysy kunnolla joten jätän mielelläni ne hommat heille kekä ossoo.

Ja ihan huimia otoksia minusta ja eläimistä tulikin!

Kattokkaa ny!

onko kellään yhtä nättejä simmuja ku huttukoiralla hä!
Simmä kiinni nyt! Jalasta kiinni hop!
Piuha leivinuunin päällä plöps
Gertrud tuunatun tuolin päällä keikistellen oih
Ravintoa ja purnukoita keittiössä
Isukin leipäloota ja äpylin maustejuttu
Pala kirjahyllyä
Nukkumatti Kitteeltä kirpputorilta vuodelta 2007.
Uskomatonta miten joku osaa ottaa kuvan Piuhasta jossa sen erottaa selkeesti. Meikä kun kuvaa niin se on yhtä musta kuin mörön pyllerö.

Sitte kuvattiin meikämandoliinia:

Kovis potenssiin tägi
Alakssää mulle hei
Näin mä teen kun haluan minimoida kaksoisleuan
Läntikäs Susu
Huomakkaa läpinäkyvät maiharit, ostin kaverilta. Sisällä niissä heterosukat.
Uuh oon salaperäinen ja näde, enks
Se ilme kun meen vessaan pissille mutta sitten tuleekin kakka ja en älynnyt ottaa puhelinta mukaan.
Tämmösenkin se Jantturi on ottanut. Siinä on mun pyörä ja mun työpaikka!
Kommenttia et mitä postaisin seuraavaksi!
Siivoonko ja kuvaanko kodin vai halluutteko jotain syvällisempää..?

2 comments :

  1. Ihana lukea kuulumisia ja että asiat rullaa. :) Kotipostaus olis tosi jees, mutta kiinnostais myös kovasti tietää enemmän tosta yrityksen perustamisesta jos vaan jaksat tarinoida. Olisi meinaan ajankohtainen aihe nyt itsellenikin. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesh! Tänään tulee kotia ja kuvia, toki teen postauksen yrittäjyydestä -hyvä idea :D

      Delete