14 Oct 2016

melkein kotipostaus

Minun piti kuvata kotiani kauniissa valaistuksessa mut imuri sanoi; ehei, mää meen rikki ny!
Noh, kävin Gigantista uuden mokoman ja kohtapuoliin nähdään kykeneekö uusi hooveri parempaan. 
Jos kodin kauneutta mitattaisiin karvan määrällä olisin minun lukaalini ehdoton perintörinsessa.

Asun siis suuren omakotitalon yläkerrassa, jossa on tilaa noin 40m2: Tupakeittiö, olohuone, makuualkovi ja hyvin pieni epäkäyttis kylppäri sekä varastohuone. Kivat naapurit, leivinuuni, puulattiat ah!

 Vaan arvatkaapa mitä!
Minä muutan taas :D Ensi kuun alussa siirrän ruhoni, elukat ja kamat 60-neliöiseen huvikumpuun. Uudessa asunnossa kaikki on vähän niin ja näin, mutta persoonallisuutta ei puutu. Siellä on iso eteinen, keittiö, olohuone, iso alkovi ja erillinen huone jonne saan vaikka tonttupajan pystyyn.
Johan tässä tuli puolivuotta melkein täyteen. En pysy enää kärryillä monesti olen muuttanut, mutta lupaan itselleni ja teille että tämä on Viimeinen kerta Piitkään aikaan.

Sain napsaistua karvaisesta luukustani (kuulostaapa tuhmalta hih) pari panoramakuvaa, tässäpä niitä:

Ruokapöytä isovanhempien (RIP) jäämistöstä.
Keittiö siintää siellä
Olkkari
Olkkari toisesta suunnasta
Tässä näkymä ulko-ovelta
Minä kuvailen kotiani tarkemmin viikonloppuna, kunhan saan siivoiltua.
Hyvvää perstaita söpötit <3

2 comments :

  1. Miksi muutat niin usein?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erittäin hyvä kysymys!
      On monia syitä miksi olen muuttanut niin usein; milloin vuokranantaja myy asunnon, milloin tulee ero. Nyt olen muuttanut niin tiuhaan koska aina löytyy parempi kämppä, oli sitten kyse vuokranmäärästä tai koosta tai sijainnista. Eihän tää herkkua ole, rahaa kuluu ja stressaa...nyt muutan siksi että saan melkein samalla summalla kaksikymmentä neliötä isomman. Ääh :D

      Delete